A Lidl és riválisa, az Aldi élelmiszerlánc komoly befektetésekre készülnek más országokban, így például Nagy-Britanniában, ahol növelni akarják piaci részesedésüket.
A Schwarz Gruppe közleménye szerint a cég tavalyi forgalma 7,4 százalékkal, 96,9 milliárd euróra emelkedett.
A teljes forgalomhoz 74,6 milliárd euróval járult hozzá a Lidl, amelynek 10 460 boltja van Európában és az Egyesült Államokban.
A csoport 7 milliárd euró befektetést hajtott végre tavaly és nagyjából ugyanennyit tervez az idén is.
A Lidl 300-350 új üzlet nyitását tervezi idén, terméklistáját pedig a jelenlegi 1800-ról 2500-ra kívánja feltornázni
- nyilatkozta Klaus Gehrig, a Schwarz Gruppe vezérigazgatója a Frankfurter Allgemeine Zeitung című lapnak.
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma már több mint 160 áruházzal van jelen az országban és több mint 4000 munkavállalót foglalkoztat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.