Az elmúlt egy év egyik legfontosabb tapasztalata, hogy a magyar zenék előírt 35 százalékos arányának betartásával is lehet sikeres rádiót működtetni
– mondta a Petőfi Rádió csatornaigazgatója csütörtökön, a kétnapos Music Hungary konferencia nyitónapján Egerben.
Tiszttartó Titusz a rádiós kvótáról és a magyar rádiós piacról szóló pódiumbeszélgetésen azt mondta, hogy a Petőfi Rádióban az elmúlt egy évben közel 500 magyar előadó csaknem ezer dala kapott bemutatkozási lehetőséget. Ezzel párhuzamosan nem csupán megtartotta, de erősíteni is tudta népszerűségét a csatorna, melyet az ország 6,5 millió rádióhallgatójából mintegy 2 millióan hallgatnak.
Auer János, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának tagja a beszélgetésen emlékeztetett arra, hogy a testület a napokban engedélyezte egy új országos kereskedelmi rádió elindulását, amely a következő negyedévben várható.
A digitális átállásról szólva közölte:
úgy látja, bár a technikai feltételei adottak és a világban terjedőben van, Magyarországon belátható időn, azaz 5-10 éven belül ez nem következik be.
Ugyanakkor az internetes rádiózás hazánkban is egyre nagyobb kihívást és lehetőséget jelent – hívta fel a figyelmet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.