A 32 nap alatt
naponta átlagosan több mint 307 ezer felhasználó döntött úgy, hogy az NSO-n tájékozódik a vb aktuális eseményeiről,
olvas szakmai, helyszíni beszámolókat és néz meg szórakoztató tartalmakat. A percről percre frissülő élő hírfolyamunk – amelyben több mint négyezer bejegyzéssel jelentkeztünk – szintén rendkívül népszerű volt. Közben a közösségi oldalakon is másfél millió interakciót generáltak a Nemzeti Sport tartalmai, amivel minden sajtóorgánumot sikerült megelőznie az NSO-nak ezeken a platformokon, nem csak a sportoldalakat.
Ezúttal a nagy sportesemények alatt általában ugyancsak megerősödő nagy hírportálok sportrovatait is sikerült felülmúlni, az NSO budapesti szerkesztőinek és a helyszínről tudósító kollégák munkájának köszönhetően. A két nagy versenytársnál együttvéve nem néztek meg annyi cikket, mint a nemzetisport.hu-n, ahol naponta átlagban csaknem kétmillió oldalt töltöttek le a látogatók.
A világbajnokság idején látványosan emelkedett a Mediaworks nyomtatott sportlapjainak, a Nemzeti Sportnak, a Képes Sportnak és a FourFourTwo magazinnak a példányszáma is, és rendkívül népszerű volt a Nemzeti Sport, a FourFourTwo és az M4 Sport közös vb-magazinja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.