BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Facebook közvetítheti a La Liga mérkőzéseit

A technológiai cégek egyre jobban érdeklődnek a sportközvetítések iránt, hogy megtartsák piacaikat a fiatalabbak körében.

A spanyol első osztályú labdarúgó-bajnokság, a La Liga – népszerűbb nevén a Primera División – bejelentette kedden, hogy történelmi jelentőségű megállapodást kötött:

az indiai szubkontinens országaiba a következő három idényben a Facebook közvetítheti a bajnokság meccseit.

Alfredo Bermejo, a La Liga digitális stratégiáért felelős igazgatója a Reutersnak úgy nyilatkozott: az utóbbi két évben az volt az egyik céljuk, hogy a lehető legnagyobb közönség tudja nézni a mérkőzéseket, ezért ingyenes platformokkal is megállapodtak. A Facebookot például csak Indiában 270 millió ember használja – jelezte.

Fotó: AFP

A mostani megállapodás szerint Afganisztánban, Bangladesben, Bhutánban, Indiában, a Maldív-szigeteken, Nepálban, Pakisztánban és Srí Lankán a Facebook kapta meg a La Liga meccseinek közvetítési jogát a Sony Pictures Network helyett.

Egyik fél sem árulta el a szerződés összegét, de a Sony állítólag 32 millió dollárt fizetett a közvetítés jogáért 2014 és 2018 között.

A technológiai cégek egyre jobban érdeklődnek a sportközvetítések iránt, hogy megtartsák piacaikat a fiatalabbak körében. Ez év elején például az Amazon arra nyerte el a jogot, hogy 2019-től minden idényben az angol Premier League húsz meccsét közvetítse Nagy-Britanniában.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.