A Storyclash alkalmazás segítségével elkészített mérés alapján a Nemzeti Sport Online – nagy részben a már több mint 570 ezer követőt számláló Facebook-oldalalának és a labdarúgó-világbajnokság népszerűségének köszönhetően – bejegyzései több mint kétmillió interakcióra késztették az internetező közösséget (lájk, megosztás, komment).
Az elmúlt hónapban a képes posztok között az első tíz helyezettből nyolc (amelyből három is 50 ezer fölötti reakciót indukált) és a legnépszerűbb videós bejegyzés is az NSO Facebook-oldalán jelent meg.
Hatalmas sikerrel ért véget a világbajnokság a Nemzeti Sport Online számára: a nemzetisport.hu a magyar nyelvű weben egyedi látogatókat és oldalletöltéseket tekintve is az élen zárta a világ első számú sporteseményét.
A „klasszikus” cikkek között Szepesi György sajnálatos halálhíre volt a harmadik legolvasottabb, de a hozzá kapcsolható több mint 26 ezer interakcióról természetesen a legszívesebben eltekintettünk volna.
A 2 156 278 interakció azt jelentette, hogy júliusban az NSO tematikus oldalként olyan, nem csak sporttal foglalkozó nagy portálokat utasított maga mögé, mint az index, a 24.hu, a Blikk vagy éppen az Origo.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.