A közlemény szerint a liberális lap a második negyedévben 109 ezerrel növelte egyedül a digitális előfizetéseinek számát. Június végén 2 millió 890 ezer digitális előfizetője volt, a nyomtatott kiadással együtt pedig 3 millió 800 ezerre szélesedett az előfizetők tábora.
2016 vége, vagyis az amerikai elnökválasztási kampány és az elnökválasztás óta gyorsan gyarapodott a lapot kedvelők lélekszáma: egymilliónyi új előfizető jelentkezett.
Ezzel arányosan javultak a The New York Times üzleti eredményei is: a második negyedévben a bevételei 62.8 százaléka az előfizetésekből származott, továbbá 9.9 százalékkal növekedtek a hirdetési bevételei is.
A Pew közvéleménykutató intézet július közepén publikált elemzése szerint a nyomtatott média az egész Egyesült Államokban rendkívüli mértékben visszaszorult, a nyomtatott lapok példányszáma jelentős mértékben esett, és az elmúlt évben a legfontosabb amerikai országos televíziós csatornák nézettsége is csökkent.
Az ABC, a CBS és az NBC 2017-ben nézőinek hét százalékát elvesztette, a 2016-os felmérésekben rögzített 5 millió 600 ezer néző helyett átlagosan 5 millió 200 ezren kapcsolnak e televíziók adásaira.
A nyomtatott sajtóban a napilapok példányszámának csökkenése 10-11 százalékos.
A hétvégi mellékletekkel megjelenő napilapok 201-ben 11 százalékkal kevesebbet forgalmaztak, mint 2016-ban. Apadt az érdeklődés a hetilapok iránt is: 2016-ról 2017-re szintén 10 százalékkal csökkent a keresletük. A 20 legfontosabb amerikai hetilapot átlagosan 55 ezer példányban nyomtatják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.