A partnerség egyik célja egy újítás, a világon az első virtuális Starbucks üzlet létrehozása Kínában. Ennek a digitális területen való együttműködésnek a keretében az Alibaba kifejleszt egy online kezelőközpontot, a Starbucks termékeit ezáltal már online is megvásárolhatják a kínai fogyasztók.
A Starbucks fokozatosan integrálja majd Starbucks Rewards (SR) törzsvásárlói platformját is a központi rendszerbe, hogy az ott a fogyasztási szokásokról felgyűlő tapasztalatok alapján személyre szabott fogyasztói élményt nyújthasson ügyfeleinek.
A Starbucks és az Alibaba tervei szerint az Ele.me „on-demand” (igény szerint használható) platformja segítségével kísérleti házhozszállítási szolgáltatást indítanak el Pekingben és Shanghaiban 2018 szeptemberében, és 2018 végéig a házhozszállítási programot 30 városra és több mint 2000 kávézóra terjesztik ki.
A Hema szupermarketekben a Starbucks és a Hema felállítanak egy kifejezetten a Starbucks megrendelések teljesítése céljára tervezett egységet, melynek révén bővülnek a Starbucks termékek házhozszállítási lehetőségei.
Kínai ügyfeleink elvárják tőlünk az általuk megszokott Starbucks élmény biztosítását, és büszkék vagyunk arra, hogy olyan prémiumkategóriás, magas minőségű kiszállítási szolgáltatást nyújthatunk számukra, amely megfelel az általuk az üzleteinkből jól ismert és elvárt szolgáltatásoknak. Ez egy olyan célkitűzés, amiből nem engedünk
– mondta Belinda Wong, a Starbucks China vezérigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.