A Marketing Store Kft. lett Az Év Ügynöksége 2018-ban, a Billingo pedig Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán – olvasható Marketing Diamond oldalán.
A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtől új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit.
Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követően a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerűbbek.
Az idei év fődíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma előtt ismerték el. Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti Az Év Ügynöksége 2018 címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fődíjas, aki ezentúl viselheti Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018 címet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.