Az Iceland nevű brit diszkont szupermarketlánc saját márkás termékeinél felhagy a pálmaolaj használattal, erről pedig a Greenpeace-szel együtt készítettek egy reklámfilmet – írja a The Guardian.
A reklámban egy orangután meséli el egy Emma Thompson hangján beszélő kislánynak, hogy a fajtársaival együtt a kihalás szélére sodródtak azért, mert hazájukban felégetik az esőerdőket, hogy a pálmaolajat kinyerjék.
A reklámfilm a Clearcast nevű ellenőrző szervezet szűrőjén fennakadt, és a 2003-as kommunikációs törvényre hivatkozva végül a reklámot betiltották a szigetországban, mert politikai kampánynak ítélték az anyagot.
A tiltás után ismert személyek is elkezdték megosztani a videót, így mára több milliós nézettségre tett szert a reklámfilm.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.