Az év vége felé az „Ajándékozz élményt” szlogennel kampányoló Bónusz Brigád lényegesen több élményt adott el, mint nyolc éves fennállása óta bármikor. A legnagyobb növekedés az élmény és belföldi utazás kategóriában volt, de nagyot nőtt az étel-ital és a külföldi út kategória is, az eddigi legjobb karácsonyhoz képest 2018 decemberében 50 millióval többet költöttek a vásárlók a Bónusz Brigádon – olvasható a cég közleményében.
A decemberi vásárlók közel fele (46 százalék) jelölte be a kiválasztott bónuszon, hogy ajándékba szánja.
„Egyre nyitottabbak a magyarok, hogy élményt ajándékozzanak egymásnak. Több kutatás is rámutatott a közelmúltban, mennyivel maradandóbb emlék egy közös program egy ajándékba kapott tárgynál.
Élményt adni nagyobb élmény mint tárgyat, ráadásul az élményt gyakran közösen használja fel az ajándékozó és az ajándékozott” – mondja Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
A cég szerint sokan mennek mostanában együtt 3D minigolfozni, budapesti kilátással wellnessezni és 8D moziba – ez a három bónusz volt a legnépszerűbb decemberben. De népszerű élményajándék volt még a páros masszázs, a gourmet vacsora, egy élményfestés és az ország legnagyobb szabadulószobája is.
A legnépszerűbb élménybónuszok általában két főre szóltak: azaz az ajándékozó is kiélvezheti az általa adott ajándékot.
Az elmúlt két év közötti eltérés inkább volumenben látható: 2018-ban 30 százalékkal nőtt a kosárérték, ennek eredményeképp 2018 decemberében a Bónusz Brigád fennállása óta a legnagyobb értékben adott el bónuszokat, hozzásegítve ezzel az embereket 74 ezer élményhez, ajándékhoz – ennyi bónusz fogyott az év utolsó hónapjában.
Az oldal rekordvásárlója egy hónap alatt 29 dolgot tett a kosarába, a legnagyobb értékben vásárló pedig közel félmillió forintos kosárértéket tudhat magáénak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.