Békefi Veronika – aki a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) alelnöke is – elmondta: eredményes évet zártak.
A legnépszerűbb úti célok a magyarok körében Törökország, Görögország Bulgária volt, de jelentősen nőtt a hajóutak és a körutak népszerűsége is a tavalyi nyári szezonban.
A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelen lévő, évente 20 milliónál több utast utaztató és közel 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi konszern, amelynek szállodái akár a lehető legkülönlegesebb úti célokon is ott vannak. A Thomas Cook csoport 8 saját szállodamárkája egyre hangsúlyosabb a Neckermann magyarországi értékesítésében is – jegyezte meg.
Remo Masala, a Thomas Cook csoport kreatív igazgatója elmondta: Cook's Club elnevezéssel új dizájn szállodamárkát hoztak létre a legfiatalabb, 25 és 39 év közötti, Y-generációnak. Idén hét hotelt alakítanak át az új dizájnnak megfelelően: Törökországban, Olaszországban, Görögországban, Spanyolországban, Egyiptomban nyílik ilyen szálloda. Közölte:
96 százalékos foglaltsággal üzemelt a tavaly tesztjelleggel megnyitott első, Cook's Club dizájn hotel Krétán.
Az új szállodák legfőbb sajátossága a dizájn mellett a fiatalos stílus, az igényes gasztronómia, és a digitális generációk minden igényét kiszolgáló szolgáltatások, mint a korlátlan wifi, és a napszaknak megfelelő zene, DJ-k – ismertette. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen.
A Neckermann Magyarország több mint 20 saját és több száz franchise vagy partner irodával, továbbá online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi, több mint 150 dolgozót foglalkoztat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.