BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tejtermelők petíciója a Pennynek: vonják vissza az UHT-akciót!

A magyar tejtermelők felháborodtak azon, hogy a Penny Market marketingeszközként kezeli a tejárat.

Demonstráló tejtermelők követelték a Penny Market Kft. Alsónémediben található központja előtt, hogy az áruházlánc azonnali hatállyal vonja vissza akcióját, amely keretében szlovák UHT-tejet kínál a piacinál jóval alacsonyabb, 135 forintos literenkénti áron.

Fotó: Penny Market

A petíciót László Róbert, a demonstrációs bizottság vezetője adta át a cég képviselőinek, hangsúlyozva, hogy

a 135 forintos fogyasztói ár olyan a szlovákiai – egy kilogramm tejre vetítve a magyarországinál 4-5 forinttal magasabb – felvásárlási árak ismeretében csak veszteséget jelenthet.

A magyar tejtermelők felháborodtak azon, hogy a Penny Market marketingeszközként kezeli a tejárat, és a vásárlók becsalogatása érdekében képes tönkretenni a hazai tejágazatot – jelentette ki.

László Róbert a cég képviselői előtt elmondta azt is, hogy

a magyar fogyasztók szívesen vesznek hazai tejet, de csak akkor tudnak, ha az van a polcokon. Márpedig a Penny Market most éppen kiszorította a magyar terméket, pedig abból van elég, méghozzá kiváló minőségben.

Ennek nyomatékosításaként a demonstráló termelők „ajándékba” hoztak a cégnek egy-egy liter magyar tejet, otthagyva azt a cég portája előtt.

A Penny Market Magyarország Kft. közleménye szerint a hálózat teljes választékának több, mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik. Közlésük szerint a

nem volt elérhető a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tej, így ebben az eseteben más forrásokból kellett biztosítaniuk a vásárlók számára legjobb ár-érték arányú terméket.

A 1.5 százalékos zsírtartalmú UHT tej 135 forintos ára a Penny üzleti és gazdasági tevékenységéből származó árelőnynek köszönhető, melyet ebben az esetben vásárlóiknak továbbítottak – olvasható a közleményben.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.