Demonstráló tejtermelők követelték a Penny Market Kft. Alsónémediben található központja előtt, hogy az áruházlánc azonnali hatállyal vonja vissza akcióját, amely keretében szlovák UHT-tejet kínál a piacinál jóval alacsonyabb, 135 forintos literenkénti áron.
A petíciót László Róbert, a demonstrációs bizottság vezetője adta át a cég képviselőinek, hangsúlyozva, hogy
a 135 forintos fogyasztói ár olyan a szlovákiai – egy kilogramm tejre vetítve a magyarországinál 4-5 forinttal magasabb – felvásárlási árak ismeretében csak veszteséget jelenthet.
A magyar tejtermelők felháborodtak azon, hogy a Penny Market marketingeszközként kezeli a tejárat, és a vásárlók becsalogatása érdekében képes tönkretenni a hazai tejágazatot – jelentette ki.
László Róbert a cég képviselői előtt elmondta azt is, hogy
a magyar fogyasztók szívesen vesznek hazai tejet, de csak akkor tudnak, ha az van a polcokon. Márpedig a Penny Market most éppen kiszorította a magyar terméket, pedig abból van elég, méghozzá kiváló minőségben.
Ennek nyomatékosításaként a demonstráló termelők „ajándékba” hoztak a cégnek egy-egy liter magyar tejet, otthagyva azt a cég portája előtt.
A Penny Market Magyarország Kft. közleménye szerint a hálózat teljes választékának több, mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik. Közlésük szerint a
nem volt elérhető a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tej, így ebben az eseteben más forrásokból kellett biztosítaniuk a vásárlók számára legjobb ár-érték arányú terméket.
A 1.5 százalékos zsírtartalmú UHT tej 135 forintos ára a Penny üzleti és gazdasági tevékenységéből származó árelőnynek köszönhető, melyet ebben az esetben vásárlóiknak továbbítottak – olvasható a közleményben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.