BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Már keresik az embereket a BMW-hez

Egyelőre irodai vezetői munkaköröket hirdettek meg a debreceni BMW-hez, de rövidesen más területekről is keresnek kollégákat. A versenyképes fizetésekkel érkező bajor üzem megjelenésének várhatóan országos munkaerő-elszívó hatása lesz.

Újabb szintet ért el a BMW magyarországi projektjének megvalósulása azzal, hogy a napokban elérhetővé vált a bajor konszern debreceni gyárának karrieroldala. Tehát már nemcsak az infrastrukturális munkálatok zajlanak, hanem ezzel párhuzamosan megkezdődött a munkaerő felvétele is.

A BMW Manufacturing Hungary Kft. felületén már elérhetők az első állásajánlatok, ezek mellett a jelentkezés folyamatáról és a BMW-ről mint munkáltatóról is olvashatnak az érdeklődők.

A honlapon azt írják, hogy első körben csupán néhány pozíciót nyitnak meg, de azt ígérik, hogy folyamatosan közzéteszik az állásajánlatokat.

Fotó: Armin Weigel/dpa/AFP

Lapzártáig három posztot hirdettek meg a debreceni üzemben, ezek mind irodai munkakörök: keresik a jövőbeni munkavédelmi és a munkafolyamatokért felelős vezetőt, a humánerőforrás-menedzsment irányítóját, valamint a humán erőforrással kapcsolatos szolgáltatások igazgatóját. A munka betöltéséhez az angol és a magyar nyelv használatát jelölték meg feltételként, a német nyelvtudás mindössze előnynek számít.

A követelmények meglehetősen magasak, egyebek mellett öt-tíz éves tapasztalatot is kérnek.

Rövidesen már a gyártervezés területére fókuszálva kerülnek fel újabb munkahelyek a karrieroldalra.

A debreceni egység az első körben közvetlenül 1200 embernek adhat munkát, és legkésőbb 2023-ban indulhat meg benne a termelés. Korábban a Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara elnöke, Miklóssy Ferenc úgy értékelt a Világgazdaságnak, hogy a BMW-gyár összességében legalább öt-hatezer fős munkaigényt generál. Az elképzelések szerint Debrecenben hagyományos, elektromos és hibrid meghajtású modelleket is készítenek majd, a pontos modellekről viszont még nincs döntés. Az egymilliárd eurós, azaz mintegy 320 milliárd forintos befektetésből épülő gyár kapacitását a kezdeti időkben évi 150 ezer autóban határozták meg.

A teljes cikket a Világgazdaság pénteki számában olvashatja

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.