A pozitív eredményekkel kapcsolatban Kurtisz Krisztián kiemelte: a cég a legjobb ügyfélélményt nyújtó és piaci irányt diktáló biztosítóvá alakult át az elmúlt 3 évben. A társaság 3 éve 200 biztosítási terméket kínált, ma összesen 36 biztosításuk van, és ebbe már a Cherrisk online biztosítási termékek is beletartoznak – mondta az Uniqa vezérigazgatója.
Jelezte: a biztosító díjbevétele 2018-ban 68 milliárd forint volt az előző évi 64,5 milliárd forinttal szemben. Ezen belül a nem élet üzletág díjbevétele az előző évi 36,6 milliárd forintról 42,3 milliárd forintra emelkedett 2018-ban, az életág bevétele a 2017-es 26,4 milliárd forinthoz képest 2,4 milliárd forinttal alacsonyabb, 24 milliárd forintot ért el.
Kurtisz Krisztián rámutatott: a nem életbiztosításoknál a nem gépjármű alapú biztosítások 20 százalékkal nőttek.
Polányi Zoltán, a biztosítócég vállalati üzletágvezetője elmondta: tavaly a csoportos személybiztosításokat helyezték előtérbe, hozzátéve, a vállalkozások egyre jobban megértik, hogy a minőségi, nagy szaktudású munkaerő megtartásának fontos eszköze, ha a dolgozóknak személy- és egészségbiztosítási termékeket kötnek. Polányi Zoltán szerint idén jelentős mértékben fejlesztik az úgynevezett „risk engineering” szolgáltatásaikat, ahol a szakembereik a cégek kockázatait mérik fel és ajánlanak számukra „testre szabott szolgáltatásokat”.
Az Uniqa a kis- és középvállalkozások felé akar nyitni, ennek érdekében a biztosító belépett a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségébe (VOSZ) és terveik szerint a közeljövőben külön termékeket kínálnak az érdekvédelmi szervezet tagjainak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.