Az amerikai vállalat 2019-es pénzügyi évének második, március végével zárult negyedévében 58 milliárd dollár bevételre tett szert.
Ez 5 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbinál, ugyanakkor nagyobb az elemzői várakozások átlagában szereplő 57,4 milliárd dollárnál.
A cég adózás utáni negyedéves nyeresége 11,6 milliárd dollár lett, 16 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál. A március végével záródott három hónapban a részvényarányos nyereség 2,46 dollár volt, nagyobb a várt 2,36 dollárnál.
Az iPhone-készülékek eladásából származó bevétel éves összevetésben 17 százalékkal, 31 milliárd dollárra zuhant. A legjelentősebben Kínában csökkent az eladás, ahol az amerikai cégnek egyre nagyobb konkurenciát jelent több helyi vállalat, mint például a Huawei és Xiaomi.
Az Apple a tavalyi döntésének megfelelően nem közölte, hogy pontosan mennyi iPhone, iPad és Mac készüléket értékesített.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.