Folyamatban van az a közbeszerzési eljárás, amelyet a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) tulajdonában vagy kezelésében lévő reklámfelületek hasznosítására írtak ki – erről a társaság tájékoztatta a Világgazdaságot. A BKV és a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. együtt jelenik meg ajánlatkérőként, felhívásuk a reklámozási tevékenységgel kapcsolatos komplex reklámértékesítési és szervezési szolgáltatásra szól. Ennek része a reklámhelyek kialakítása, reklámfelületek létrehozása, az ehhez párosuló reklámértékesítési tevékenység végzése és egy monitoringrendszer kiépítése.
A cél az, hogy az újonnan kialakuló szerződéses állomány egyszerűbb, egyben a jelenleginél pontosabb szabályozású legyen
– írta a BKV lapunk érdeklődésére.
A fővárosi tömegközlekedési járművek felületeinek reklámcélú hasznosítását és valamennyi kapcsolódó feladat teljes körű ellátását eddig is külső partnerek végezték. Ez a tevékenység nem tartozik közvetlenül a BKV profiljába, ezért történik az értékesítés közvetett módon.
A társaság két céggel áll bérleti szerződéses jogviszonyban: a metrójárművek teljes belső felületét a Promix Zrt. hasznosítja, ezenkívül minden más hirdetési platformot a Peron Reklám Kft. kezel 1999 óta.
Mindkét megállapodás határozatlan idejű, 150, illetve 90 napos felmondással. A Peron Reklámnak lehetősége van további alvállalkozók bevonására. Ennek megfelelően a járművek külső felületein futó kampányokat a Publimont Kft., a belső felületekét a JCDecaaux Hungary Zrt. koordinálja.
A teljes cikket a Világgazdaság csütörtöki számában olvashatja
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.