BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Fizet a Wizz Air a Flex miatt

A GVH-hoz számos fogyasztói panasz érkezett a Wizz Flex repülőjegy-kiegészítő szolgáltatás miatt.

A Wizz Air megkezdte az értesítő e-mailek kiküldését a Wizz Flex szolgáltatással kapcsolatos kompenzációról. A jogosult utasok ebből a levélből minden információt megkapnak arról, hogy milyen formában és milyen határidőkkel juthatnak hozzá a kompenzációhoz. Akik a csatolmányban található levelet megkapták, további teendőjük nincs – olvasható a társaság közleményében.

A kompenzációt a Wizz Air a fogyasztók WIZZ fiókjában írja jóvá, és az öt évig használható fel vagy váltható készpénzre.

Az átváltással kapcsolatos tudnivalókról egy későbbi e-mailben tájékoztatja az utasokat a légitársaság. Öt év elteltével a fel nem használt kreditek értékét a Wizz Air az SOS Gyermekfalu Alapítványnak utalja át.

Fotó: Móricz-Sabján Simon / VG

A Wizz Air által a Gazdasági Versenyhivatal VJ/17/2017 számú eljárásában vállalt önkéntes kötelezettségvállalás keretében, azon utasainak,

akik 2010. március 1. és 2019. augusztus 2. közötti időszakban foglalásukhoz vagy annak részeként WIZZ Flex szolgáltatást vásároltak magyar nyelvű honlapunkon vagy mobil applikációnkon keresztül, kompenzációra jogosultak.

A WIZZ-számlával rendelkező érintett utasokat (azaz a foglalást végző személyeket) a fentiekről e-mail formájában értesítik a WIZZ felhasználói fiókban rögzített e-mail címen. A kompenzáció a foglalás során használt WIZZ-számlán kerül jóváírásra, WIZZ-kreditben. Az egy foglalásban található összes érintett utast megillető kompenzáció a foglalást végző személy WIZZ-számlájára kerül jóváírásra a részére erről tájékoztató e-mail kiküldését követő 15 napon belül, augusztus 29-ig.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.