Nőtt a támogatói aktivitás a televíziós műsorszámok szponzorációjában a Duna TV-nél és az RTL Klubnál 2019 első fél évében – közölte a televíziók támogatási gyakorlatáról készült tanulmánya alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága csütörtökön.
A közleményben azt írták,
– tették hozzá.
A vizsgált csatornák – RTL Klub, TV2, Duna TV, Duna World, M4 Sport, Sport1, Sport2, Story4, Viasat3 – 17 372 órányi műsoridejében 1038 cég 68 491 szponzorüzenete jelent meg.
A leggyakrabban előforduló támogató cég 2084 megjelenéssel a Saint-Gobain Kft. volt, amelyet
A legtöbb szponzorüzenetet, 15 700-at a TV2 időjárás-jelentésében mutatták be, ezt az RTL Klub Drága örökösök című sorozata 2238-cal,a Duna TV Család-barát című műsora pedig 2221-gyel követte – olvasható a közleményben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.