BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több a reklám a Duna TV-nél és az RTL Klubnál

Nőtt a támogatói aktivitás a televíziós műsorszámok szponzorációjában a Duna TV-nél és az RTL Klubnál 2019 első fél évében – közölte a televíziók támogatási gyakorlatáról készült tanulmánya alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága csütörtökön.

Nőtt a támogatói aktivitás a televíziós műsorszámok szponzorációjában a Duna TV-nél és az RTL Klubnál 2019 első fél évében – közölte a televíziók támogatási gyakorlatáról készült tanulmánya alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága csütörtökön.

A közleményben azt írták,

  • a Duna TV-nél 5520-ról 6086-ra,
  • az RTL Klubnál 18 502-ről 20 359-re nőtt a hirdetések száma a 2018-as azonos időszakhoz képest.
  • A TV2 esetében azonban 44 146-ról 38 988-ra csökkentek a szpotok
  • – tették hozzá.

    Fotó: MTI

    A vizsgált csatornák – RTL Klub, TV2, Duna TV, Duna World, M4 Sport, Sport1, Sport2, Story4, Viasat3 – 17 372 órányi műsoridejében 1038 cég 68 491 szponzorüzenete jelent meg.

    A leggyakrabban előforduló támogató cég 2084 megjelenéssel a Saint-Gobain Kft. volt, amelyet

  • a Baumit Kft. követ 1651 szpottal
  • és a Leier Hungária Kft. 1630 üzenettel.
  • A legtöbb szponzorüzenetet, 15 700-at a TV2 időjárás-jelentésében mutatták be, ezt az RTL Klub Drága örökösök című sorozata 2238-cal,a Duna TV Család-barát című műsora pedig 2221-gyel követte – olvasható a közleményben.

    Címoldalról ajánljuk

    Tovább a címoldalra

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.