A piaci várakozásoknál kevésbé nőttek a Danone eladásai a harmadik negyedévben. A francia élelmiszeripari konszern pénteken azt közölte, hogy a szeptember végével zárult három hónapban az eladásai 6,418 milliárd eurót tettek ki. Ez 3 százalékos éves emelkedést jelent a második negyedévi szerényebb, 2,5 százalékos bővülés után.
A harmadik negyedévre a szakértők az eladások jelentősebb, 3,8 százalékos növekedéssel számoltak.
A Danone, amely a világ vezető joghurtgyártója, pénteken azt is közölte, hogy az idei eladások növekedésére vonatkozó várakozását 2,5-3 százalékra rontotta az eddig becsült 3 százalékról.
A Danone különösen fontos piacán, Kínában a bébiétel-értékesítés már a második egymást követő negyedévben nőtt, a harmadik negyedévben több mint 20 százalékkal.
A Danone ásványvíz üzletágának az értékesítése 0,9 százalékkal csökkent Európában, részben a kiélezett verseny hatására, illetve amiatt, hogy a tavalyi harmadik negyedévben kiemelkedően nagy volt a kereslet az átlagosnál melegebb időjárás miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.