Évente átlagosan négy százalékkal több pékárut adott el a Jókenyér márka termékeit gyártó Ludwig és Mentes Kft. az utóbbi 5 évben, a növekedéssel párhuzamosan 96-ról 170-re növelték a munkavállalói létszámot – közölte a társaság.
A bővülést a cég részben az eladási pontok, valamint a tudatos vásárlók számának növekedésével magyarázta.
Ezt alátámasztja a társaság és a Pulzus októberben ezer fő megkérdezésével készült felmérése is, miszerint az egészségesebb életmód iránti igény egyre nő a lakosság körében, ami kihatással van a pékáruk vásárlására is. A megkérdezettek 64 százalékának fontos, hogy a pékáru természetes anyagokból – például kovászból – és eljárással készüljön.
A vállalat várakozásai szerint a következő 5-8 éven belül 10-12 százalékkal többen vásárolnak majd élettanilag kedvezőbb – teljes kiőrlésű, kevesebb zsírt és szénhidrátot, valamint több ásványi anyagot, rostot tartalmazó – péktermékeket.
A kft. évről évre árbevételének közel 10 százalékát költi technológia- és termékfejlesztésre, utóbbira az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a következő időszakban. Ennek eredményeként például egyre több teljes kiőrlésű termék jelenik majd meg a kínálatban.
A Ludwig és Mentes Kft. a tavalyi évhez hasonlóan az idén is mintegy 3 milliárd forintos árbevételre számít, a péktermékek ára az inflációhoz igazodva változott az utóbbi 3 évben. Adózott eredménye tavaly 428,09 millió forint volt, az azt megelőző évben 386,24 millió forintot tett ki.
Tájékoztatásuk szerint a kft. stabilan tartja piaci pozícióit.
A több mint 20 éve családi vállalkozásként indult cég jelenleg 16 saját szaküzlettel működik, és közel 400 partnerüzlete van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.