A PSA csoport 3,49 millió autót adott el tavaly a 3,88 milliós előző évi rekordot követően. A csoport eladásai Kínában, a Közel-Keleten és Afrikában csökkentek a legnagyobb mértékben.
Kínában 117 ezer autót adott el 2019-ben a PSA csoport, 55,4 százalékkal kevesebbet az előző évinél. A PSA néhány évvel ezelőtt egymilliós értékesítési célt tűzött ki magának az évtized végére Kínában.
A Közel-Keleten 43,7 százalékkal, Latin-Amerikában 22,5 százalékkal csökkentek a PSA eladásai tavaly.
Európában a francia autóipari csoport 3,11 millió autót adott el, 2,5 százalékkal kevesebbet az előző évinél. A legnagyobb mértékben a csoporthoz tartozó Opel-Vauxhall márka eladásai csökkentek Európában, 6,4 százalékkal.A PSA csoport Peugeot márkája 16,3 százalékos, a Citroen 5,1 százalékos, az Opel-Vauxhall eladásai 5,9 százalékos csökkenést szenvedtek el tavaly.
A DS márka 17,4 százalékkal növelte eladásait 2019-ben.Az európai autópiaci forgalom tavaly 1,3 százalékkal nőtt az előző évihez képest.
A PSA 16,8 százalékos piaci részesedésre tett szert tavaly Európában a 2018-as 17,1 százalék után, ami 3,8 százalékponttal haladta meg a 2017-es piaci részesedést.
A PSA jövendőbeli partnere, a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) eladásai 7,3 százalékkal estek tavaly Európában. A PSA és az FCA a múlt hónapban állapodott meg az egyesülésről, ami a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportját hozná létre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.