Átlagosan 12 százalékos béremelést hajt végre a Magyar Suzuki Zrt., míg a fizikai dolgozói körében az átlagbér 13,4 százalékkal növekszik idén január elsejéig visszamenőlegesen – derül ki a vállalat közleményéből.
A gyár munkavállalói már márciustól az emelt összeget kapják, továbbá kéthavi bérnek megfelelő bónuszt is utal a vállalat az év során.
A vállalat állítása szerint nagy figyelmet fordít a munkavállalói erőfeszítések megfelelő kompenzálására, a munkavállalók megtartására, figyelembe véve a mindenkori munkaerőpiaci kereslet-kínálati viszonyokat, ami a bérpolitika terén is megmutatkozik.
Ennek megfelelően a vállalat 2018-ban és 2019-ben összesen 30,5 százalékos bérfejlesztést hajtott végre a fizikai dolgozók körében.
Idén, 2020-ban 13,4 százalékos béremelésben részesül a fizikai állomány, az átlag béremelés pedig 12 százalékos lesz a vállalatnál. Az idei bérfejlesztésben a korábbi évekhez hasonlóan szintén szerepet játszott az Üzemi Tanáccsal folytatott eredményes konzultáció.
Az év elejétől visszamenőlegesen megítélt emelést a vállalat dolgozói már márciusban megkapják. A Magyar Suzuki munkavállalóinak 71 százaléka már több mint 10 éve dolgozik a cégnél, ami annak köszönhető, hogy gondoskodó vállalatként minden kollégát megbecsülnek:
a bérezés terén biztosított stabil jövedelmen kívül versenyképes juttatási csomagot és fejlődési lehetőséget is kínálnak dolgozóiknak.
Ennek megfelelően a vállalat, teljesítmény alapon kéthavi bónusszal támogatja munkavállalóit.
A vállalat csaknem három évtizede stabil, megbízható gazdasági szereplő, hiszen a legrégibb múltra visszatekintő, teljes vertikumú termelést megvalósító autógyártó Magyarországon, s ezzel együtt az egyik legmegbízhatóbb munkaadó a piacon.
Az esztergomi gyár közel 3.200 alkalmazottnak biztosít hosszú távú munkalehetőséget, a vállalat országos kiterjedésű beszállítói hálózatában dolgozókkal együtt pedig mindösszesen mintegy 10.000 munkavállaló stabil és biztos megélhetéséhez járul hozzá nap mint nap.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.