BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar termelők piacra jutását segíti a Spar

A Spar a napi fogyasztási cikkek több mint 90 százalékát Magyarországon működő cégektől szerzi be.

A Spar magyar termékinnovációkat támogató versenyének eredményeképpen új hazai élelmiszerek kerültek a vállalat 34 Interspar áruházának, valamint webáruházának kínálatába március végétől.

A Spar Magyarország csütörtöki tájékoztatása szerint a tavalyi Hungaricool by SPAR verseny során az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek.

Fotó: Kallus György / VG

A magyar gazdák és családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar melletti elkötelezettséget bizonyítja, hogy a vállalat a napi fogyasztási cikkek több mint 90 százalékát Magyarországon működő cégektől szerzi be

– hangsúlyozta a közlemény szerint Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.

A csaknem 300 vállalkozást megmozgató versenyben legkiválóbbnak minősített nyolc termékinnováció támogatást nyert el, hogy minél jobb hatékonysággal, minél szélesebb vevőközönséghez jusson el. A forgalmazás mellett a nyertesek marketing és üzleti felkészítést is kaptak a Spartól. A nyertes termékek között vannak egyebek mellett pástétomok, ételalapok, üdítőitalok, szószok, lekvárok és desszertek is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.