Közös együttműködésbe kezd a Star Network és a 4Kids Network, ezáltal Magyarország legnagyobb elérésű YouTube portfólióját értékesíthetik majd a jövőben.
A szoros együttműködés középpontjában az értékesítés és a rendezvényszervezés áll. 2020 első negyedévében született meg a döntés, miszerint
a Star Network és a 4Kids Network szorosabb együttműködésbe lépnek egymással.
A tulajdoni viszonyokat nem érintő stratégiai partnerségnek köszönhetően hazánk legnagyobb elérésű YouTube portfóliója jött létre.
A két cég együtt 170 csatornát üzemeltet, több mint 40.000 videót kezel, s összesen több mint 2,5 millió felhasználót érnek el.
Az elmúlt időszak alatt – április adatok szerint – 750 Millió videó megjelenítés mellett, 80 Millió videó megtekintés volt a csatornákon.
A tartalmak között megtalálhatóak előadók, zenészek, gamerek, vloggerek, humoristák és gyerekeknek szóló tartalmak is.
A két cég összefogása által egyedülálló módon tudják a hirdetők elérni a különböző korosztályokat,
különös tekintettel a gyerekeknek és a szüleiknek szóló tartalmakat,
illetve a zenészek/zenekarok és más szórakoztató, influencer youtube csatornákat.
A közös oldalkezelések segítik az általános és direkt hirdetéseket az online térben, de fókuszban van az offline terület is.
A pandémiás helyzet lecsengése után közös rendezvényekre lehet számítani, ahol a széleskörű programok mellett a rajongók találkozhatnak kedvenc influencereikkel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.