A Puma sportszergyártó árbevétele árfolyam-korrekcióval
30,7 százalékkal, 831 millió euróra csökkent a június végével záródott három hónapban,
a kamatok és adózás előtti eredménye (EBIT) 114,8 millió mínuszt mutatott az egy évvel korábbi 80,3 millió euró plusz után.
A Puma sportszergyártó szerint megjósolhatatlan, hogy mit hoz az idei év a koronavírus-járvány miatt, a második negyedévben mindenesetre veszteséges volt a vállalat és visszaesett a bevétele is.
Elemzők kisebb, 815 millió bevétellel és szerényebb, 113 millió euró EBIT-veszteséggel számoltak.
A Puma értékesítése áprilisban 55 százalékkal, májusban 38 százalékkal, júniusban már csak 6 százalékkal csökkent,
a múlt hónapban a cég üzleteinek már közel 85 százaléka nyitva volt világszerte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.