Az álhírek felismeréséhez nyújt segítséget, elsősorban az idősebbeknek, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szeptemberi kampánya – mondta a hatóság kommunikációs igazgatója vasárnap az M1-en.
Tafferner Éva hozzátette: a kampány óvatosságra int a hírmegosztásokkal kapcsolatban és a sietős hírolvasás csapdáira is felhívja a figyelmet.
Azt mondta, hogy az NMHH 2019-es, a médiahasználati szokásokkal foglalkozó kérdőíves felmérése szerint a médiafogyasztók több mint fele találkozott már álhírrel. A felmérésből az is kiderült, a médiafogyasztók sok esetben nehezen tudták eldönteni, hogy valódi vagy álhírt olvastak.
Erre válaszul az NMHH közösségi média kampánya olyan támpontokat ad, amelyek megkönnyítik az álhírek felismerését – fűzte hozzá Tafferner Éva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.