Tíz éve, 2010. szeptember 1-én indult el a közösségi vásárlás Magyarországon, így idén szeptember 1-én ünnepelte tizedik születésnapját a Bónusz Brigád. Indulása óta a cég több mint 34 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak. A csődvédelem alatt is kaphatóak szolgáltatások és utazások a kuponos oldalon, de a folyamat lezárása után újra termékeket is vásárolhatnak majd a felhasználók – olvasható a cég közleményében.
A Bónusz Brigád az amerikai Groupon cég üzleti modelljét alkalmazza.
Indulása óta a cég közel 11 ezer szolgáltató partnernek nyújtott óriási segítséget,
hiszen modelljével a partnerek úgy jutnak jelentős hirdetési felülethez, hogy az nekik előzetes kiadással nem jár, mivel ők jutalékot csak azon vásárlók után fizetnek, akik ténylegesen igénybe veszik a szolgáltatásukat. A Bónusz Brigád partnerei reklámköltésének túlnyomó részét átvállalta az elmúlt években, akkor is, amikor az ajánlatukra nem érkezett vásárlás. Ez kiemelten igaz a járvány kitörése óta eltelt időszakra – írja a Bónusz Brigád.
A weboldal korábban csak hagyományosan értékesítő szolgáltatókat – például éttermeket, szépségszalonokat, tanfolyamokat, wellnessközpontokat – és élményeket tett elérhetővé online, átalakítva a magyar kiskereskedelmi piac működését.
A koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett a világban és Magyarországon is. Az utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése, a vásárlási szokások megváltozása a Bónusz Brigádot is nehéz helyzetbe hozta.
A közösségi vásárlásra épülő bónuszos/kuponos üzleti modellt a 2008-2009-es gazdasági világválság hívta életre. A jelenlegi helyzetben a Bónusz Brigád célja, hogy a koronavírus második hulláma után segíteni tudjon a szolgáltatóknak a talpraállásban, a vásárlóknak pedig abban, hogy kedvező áron jussanak hozzá azokhoz a szolgáltatásokhoz, amiket korábban már megszoktak és megszerettek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.