A Kádár-korszakban szocializálódott magyarok számára ismerősen csenghet a Bambi neve, de nemsokára az ő gyermekeik is megismerkedhetnek szüleik jól ismert italával, ugyanis egy horvátzsidányi palackozóüzem feltámasztja a márkát – olvasható a Forbes online felületén.
A lap beszámolója szerint Dorogi Évának – akinek családja befektetőként lépett be a palackozóüzem életébe – két évbe telt, mire megszerezte a márkanév használata jogát.
Az üzletasszony elképzelései szerint öt éven belül meg fog térülni a beruházás. Elmondása szerint
1,5 milliárdból élesztenék újjá a legendás Bambit.
A cikkből kiderül, hogy a modern kor szellemiségében gondolják újra a hűsítőt, hiszen cukor nélküli italt is terveznek, illetve kerülni fogják a szintetikus anyagok használatát is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.