Októbertől a Metro korábbi horvátországi vezérigazgatója, Thierry Guillon-Verne kerül a Metro Magyarország élére – derül ki a nagykereskedés közleményéből.
A hazai posztot 7 évig betöltő vezérigazgató, Horváth Imre mostantól a horvátországi Metro irányítását veszi át.
A vezetői átszervezés a Metro vállalatirányítási és stratégiai működésének rendszeres része, mely során az igazgatók az egyes régiókban szerzett tapasztalataikkal fejleszteni és bővíteni tudják a vállalat hálózatán belüli egységeket.
Thierry Guillon-Verne 2010 óta dolgozik a Metro Csoportnál. 2010 és 2013 között a Reál romániai kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be, majd 2013-ban a Reál Németországnál kapott marketing stratégiai igazgatói, később üzemeltetési igazgatói kinevezést.
Korábban 11 évig dolgozott a Franciaországban alapított Carrefour Group-nál, mely Európa második legnagyobb áruházlánca.
Thierry Guillon-Verne a cégen belül számos országban töltött be igazgatói pozíciót, Franciaországban a stratégiai csoport igazgatójaként, Dél-Koreában áruházigazgatóként és a non-food terület igazgatójaként, Malajziában friss termékekért felelős igazgatóként, Szingapúrban operatív igazgatóként, Thaiföldön pedig merchandise igazgatóként dolgozott.
Több országban különböző pozíciókban szerzett tapasztalata révén pontosan tudja, hogyan kell egy új országban sikeresen venni a kihívásokat.
„A Metro már 26 éve a magyar HoReCa szektor stratégiai partnere. Az egyik legfontosabb küldetésemnek tekintem, hogy a vállalat központi stratégiai céljai szerint tovább erősítem a Metro piacvezető pozícióját a HoReCa területen belül.„
A teljes csapattal közösen azon dolgozunk, hogy hozzájáruljunk ügyfeleink sikeréhez, ügyfeleink számára professzionális vásárlói élményt nyújtsunk, egyre szélesebb áruválasztékkal és egyedi megoldásokkal.
– nyilatkozta Thierry Guillon-Verne az érkezése kapcsán.
Thierry Guillon-Verne vezetése alatt a vállalat célja továbbra is a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás biztosítása új digitális megoldásokkal az áruházakban és a kiszállítási szolgáltatások révén egyaránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.