A BMW Csoport eladásai év/év alapon 8,6 százalékkal, 676 ezerre nőttek a harmadik negyedévben, azon belül 47 százalékkal 55 ezerre emelkedett az elektromos autók értékesítése – közölte a német autógyártó.
A BMW márkájú autókból 585 ezer, míg Miniből 89 000 kelt el, az előbbi adat közel 10 százalékos, utóbbi 2 százalékos bővülést jelent.
Országok szerinti bontásban a legnagyobb mértékben Kínában ugrottak meg az értékesítések, ahol 31 százalékos gyarapodást követően 230 ezer gépkocsi talált gazdára. Németországban 12 százalékos, Európa többi részében pedig 7 százalékos volt a növekedés, az Egyesült Államok tekintetében viszont 16 százalékos visszaesésről számolt be a prémiumgyártó.
Az első fél év gyenge teljesítménye miatt 2020. eddig eltelt részében összesen 12,5 százalékkal kevesebb autót vásároltak a cégcsoporttól. A BMW részvényei az adatok közzétételét követően délelőtt 0,5 százalékkal 64,6 euróra gyengültek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.