Az Eventiada IPRA Golden World Awards a kelet-európai és a közép-ázsiai régiók legrangosabb nemzetközi PR-versenye; az idei kiírására 14 országból több száz nevezés érkezett. A pályázatokat egy tekintélyes, csaknem 70 fős nemzetközi zsűri bírálta el.
A Budapest Airport és a Lounge Group PR divíziójának a koronavírus első hulláma alatt közösen végzett munkája a Best Reputation Management kategóriában lett abszolút kategóriagyőztes.
A magyar közvélemény és az utasok hiteles, pontos és gyors tájékoztatása a pandémiás helyzetről folyamatos, szinte 24 órás stratégiai PR-kommunikációs munkát igényelt az év első felében, ami mellett kiemelt aktivitás volt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 70. születésnapjára megvalósított, csaknem 3500 m2-es BUD70 installáció és a májusi ünnepet kísérő, tradicionális és közösségi médiában megvalósított kommunikáció is.
Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója elmondta:
„A koronavírus járvány óriási kihívás elé állított minket a kommunikáció terén is. Már februárban, a járvány európai begyűrűzésekor kríziskommunikációs üzemmódba váltottunk, és ez gyakorlatilag a teljes 2020-as évet végigkísérte. Olyan helyzeteket kellett megoldanunk, amelyekkel soha korábban egyetlen repülőtér sem szembesült.
A gyorsaság, a pontos utastájékoztatás, a közvélemény folyamatos informálása komoly felkészülést és összetartó csapatot igényelt ezekben a kritikus hónapokban. Nagyon büszkék vagyunk a díjra, és különösen arra, hogy válsághelyzetben is erősíteni tudtuk a hírnevünket.”
Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője a szakmai díjjal kapcsolatban kiemelte:
„Egy nemzetközi repülőtér nyüzsgő mindennapjaiba való csatlakozás ügynökségi oldalról hatalmas szakmai felkészültséget és rugalmasságot igényel. A koronavírus első hulláma reputációmenedzsment szempontból önmagában is kivételes kihívást jelentett, különös tekintettel arra, hogy a legnagyobb nemzetközi repülőterünkre ebben a turbulens időszakban nap mint nap több millió szem szegeződött.
Dedikált kommunikációs szakértőkből álló csapatunk azonban a legnehezebb akadályokat is sikerrel vette. Hatalmas büszkeséget jelent számunkra, hogy a Budapest Airporttal vállvetve végzett munkánkat a nemzetközi zsűri ilyen rangos elismerésben részesítette.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.