BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Eventiada-díjat nyert a Budapest Airport

A Budapest Airport és a Lounge Group PR divíziójának közös munkája nemzetközi reputációmenedzsment díjat ért.

Az Eventiada IPRA Golden World Awards a kelet-európai és a közép-ázsiai régiók legrangosabb nemzetközi PR-versenye; az idei kiírására 14 országból több száz nevezés érkezett. A pályázatokat egy tekintélyes, csaknem 70 fős nemzetközi zsűri bírálta el.

A Budapest Airport és a Lounge Group PR divíziójának a koronavírus első hulláma alatt közösen végzett munkája a Best Reputation Management kategóriában lett abszolút kategóriagyőztes.

A magyar közvélemény és az utasok hiteles, pontos és gyors tájékoztatása a pandémiás helyzetről folyamatos, szinte 24 órás stratégiai PR-kommunikációs munkát igényelt az év első felében, ami mellett kiemelt aktivitás volt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 70. születésnapjára megvalósított, csaknem 3500 m2-es BUD70 installáció és a májusi ünnepet kísérő, tradicionális és közösségi médiában megvalósított kommunikáció is.

Fotó: Budapest Airport

Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója elmondta:

„A koronavírus járvány óriási kihívás elé állított minket a kommunikáció terén is. Már februárban, a járvány európai begyűrűzésekor kríziskommunikációs üzemmódba váltottunk, és ez gyakorlatilag a teljes 2020-as évet végigkísérte. Olyan helyzeteket kellett megoldanunk, amelyekkel soha korábban egyetlen repülőtér sem szembesült.

A gyorsaság, a pontos utastájékoztatás, a közvélemény folyamatos informálása komoly felkészülést és összetartó csapatot igényelt ezekben a kritikus hónapokban. Nagyon büszkék vagyunk a díjra, és különösen arra, hogy válsághelyzetben is erősíteni tudtuk a hírnevünket.”

Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője a szakmai díjjal kapcsolatban kiemelte:

„Egy nemzetközi repülőtér nyüzsgő mindennapjaiba való csatlakozás ügynökségi oldalról hatalmas szakmai felkészültséget és rugalmasságot igényel. A koronavírus első hulláma reputációmenedzsment szempontból önmagában is kivételes kihívást jelentett, különös tekintettel arra, hogy a legnagyobb nemzetközi repülőterünkre ebben a turbulens időszakban nap mint nap több millió szem szegeződött.

Dedikált kommunikációs szakértőkből álló csapatunk azonban a legnehezebb akadályokat is sikerrel vette. Hatalmas büszkeséget jelent számunkra, hogy a Budapest Airporttal vállvetve végzett munkánkat a nemzetközi zsűri ilyen rangos elismerésben részesítette.”

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.