Nagyot zuhant a virtuálisan megrendezett Golden Globe-díjátadó gála televíziós nézettsége:
az előző évhez képest 60 százalékkal kevesebben nézték a háromórás ceremóniát az első adatok szerint.
Nagyot nyertek a Netflix produkciói az online üzemmódba kapcsolt Golden Globe-díjátadón.
A hollywoodi sztárok azonban idén csak otthonukból vagy más helyszínről tudtak bejelentkezni az NBC televízió által közvetített műsorba a pandémia miatt. A vörös szőnyeges parádé és a pezsgős gálavacsora hiányában a két helyszínről, New Yorkból és Los Angelesből konferált virtuális díjátadó a hétfőn közzétett első adatok alapján nem kötötte le eléggé a nézőket.
A Hollywood Reporter és a Deadline azt írta, hogy az előzetes becslés szerint 5,4 millió amerikai látta a műsort.
Ez az adat még nem tükrözi a nyugati parti nézettséget, de a tavalyi előzetes adatokhoz viszonyítva 60 százalékos visszaesést mutat a nézőszámban. Az NBC-közvetítést a Nielsen közvéleménykutató végleges adatai szerint 2020-ban 18,3 millió amerikai látta, ami az előző nyolc év legkisebb nézőszáma volt.
Az Entertainment Weekly finomabban úgy fogalmazott:
a műsor hősies erőfeszítéseket tett, hogy visszaadjon valamit a díjátadó csillogásából, de nem járt mindig sikerrel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.