A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legújabb közleménye szerint arra hívja fel a szolgáltatókat, hogy gondos felkészülés után péntektől, az óvintézkedések maximális betartásával tegyék lehetővé az ügyfélszolgálatok látogatását, a fogyasztók számára pedig azt javasolja, hogy ha tehetik, továbbra is a digitális platformokon intézzék ügyeiket.
Mint írták, a hivatal kérése szerint arra hívja fel a közműszolgáltatókat, hogy megfelelő és gondos felkészülés után ügyfélszolgálati irodáikban
és dolgozóik, valamint az ügyfelek egészsége érdekében továbbra is tartsák be a szükséges óvintézkedéseket.
A közlemény szerint az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásáról, az időpontfoglalás lehetőségeiről és az irodákban bevezetett egészségvédelmi intézkedésekről a felhasználók a szolgáltatók honlapján, közösségi felületein, az irodáknál kihelyezett tájékoztatókon és a call centereken keresztül kaphatnak bővebb információt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.