A Nestlé svájci élelmiszeripari konszern tíz éve legnagyobb negyedéves bevételnövekedést érte el a március végével záródott idei első három hónapban egyebek között kávé, tej és állateledel termékei iránt megugrott keresletnek köszönhetően.
A világ vezető élelmiszeripari cégének a vállalati akvizíciók hatásaitól megtisztított úgynevezett organikus eladása 7,7 százalékkal nőtt az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 4,3 százalékos bővülés után. Szakértők csupán 3,3 százalékos organikus eladásnövekedésre számítottak az idei első negyedévre.
A Nestlé csütörtökön azt közölte, hogy organikus eladásai Észak- és Dél-Amerikában 7,2 százalékkal, Európában 4,4 százalékkal, Ázsiában pedig 9,1 százalékkal nőttek.
A több mint 150 éve alapított Nestlé a világ 89 országában 403 gyárban termel, munkavállalóinak a száma eléri a 323 ezret.
A Nestlé Hungária Kft. a Nestlé S.A. leányvállalataként jött létre 1991-ben. A svájci vállalat Magyarországon három gyárában – Szerencsen, Diósgyőrön és Bükön, illetve budapesti központjában több mint 2400 embert foglalkoztat. A tavaly ősszel bejelentett büki beruházásával már 150 milliárd forintot meghaladó értékben fektet be Magyarországon, és továbbra is hosszú távú magyarországi jelenléttel tervez.
A cég áprilistól korlátozott mennyiségben teszt jelleggel papíralapú változatban is piacra dobja a Nescafé 3in1 Classic instant kávék csomagolását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.