Úgy tűnik fordult a kocka a játékpiacon. A lakosság játékok iránti igénye nem csökkent, ennek köszönhetően a szolgáltatók számára a fogyasztók lettek a játékszerek. Az amerikai Mattel játékkészítő óriás részvényei 11 százalékkal emelkedtek, miután 47 százalékos növekedést ért az első negyedévben, ami az elmúlt 25 év legjobb eredménye – írja a Reuters.
A koronavírus-járvány sem szegte a játékvásárlók kedvét, a pandémia alatt is kelendők voltak a Barbie babák.
A járvány idején az amerikai háztartások felhalmozták megtakarításaikat, ennek mértéke az USA GDP-jének 10 százalékát is elérheti az év közepére a Goldman Sachs elemzői szerint. Banki adatok szerint a hitelkártyával való vásárlás mértéke már meghaladja a pandémia előtti szintet. Az eredmények pedig azt mutatják, hogy az alapvető kiadások fedezésén túl a lakosság ismét költ olyan dolgokra, mint a nyaralás, a koncertjegy, vagy éppen a játékbabák.
A játékpiac közel 2 trillió (2 000 000 000 000 000 000) dollárt mozgat meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.