Lassúbb ütemben készül kiszállni a BMW a hagyományos belső égésű motorok gyártásából német konkurensénél, az Audinál.
A végső döntéshozónak az iparágunkban mindig az ügyfélnek kell lennie. Ezt sosem lenne szabad szem elől téveszteni
– fogalmazott Oliver Zipse, a BMW vezérigazgatója a Passauer Neue Presse és a Donaukurier lapoknak adott interjúban.
A BMW konszern tervei szerint 2030-ra az értékesítési volumennek a felét adják majd a teljesen elektromos hajtású modellek.
Aki addigra teljesen kiszállna a belső égésű motorokból, az értékesítési volumenének a feléről lesz kénytelen lemondani, és elindítja a lejtőn saját vállalatát
– mondta. Rámutatott, hogy valóban lesznek városok, régiók és országok, amelyek addigra már teljes egészében átállnak az elektromos mobilitásra. Világszerte azonban, a BMW 140 piacán nem ez lesz a helyzet.
A Volkswagen konszern érdekeltségébe tartozó Audi a napokban jelentette be, hogy az évitized közepén mutatja majd be legutolsó belső égésű motoros új modelljét, majd 2032–33-tól már csak elektromos hajtású modelleket értékesít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.