Visszatért a kínálatba a 911 GT3 Touring, amely a nagy teljesítményű szívómotort egy kicsit visszafogottabb külsővel, azaz rögzített, nagy méretű hátsó szárny nélkül adja; aggódni nem kell, van felnyíló hátsó spoiler.
Az első koptatót nem fényes feketére, hanem a karosszéria színére fújják, az oldalablakok körül alumínium díszléceket találunk, és néhány Touring jelvényt is elhelyeznek a lemezeken. Belül kiterjesztett fekete színű bőrkárpitot kap az autó, a visszafogottság jegyében a díszvarrás is fekete cérnával készül, a műszerfal és az ajtók tetején egyedi felületi kialakítással.
Ugyanazokkal az extrákkal lehet egyedivé tenni a Porsche 911 GT3 Touringot, mint a normál GT3-ast, beleértve a Porsche Design által készített kronográfot, amely nyolc színkombinációban készül.
Műszakilag nincs változás, a 4,0 literes szívó bokszermotor 510 lóerőt tud, és ezt hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval (1418 kilogramm saját tömeg) vagy hétfokozatú PDK-val (1435 kilogramm saját tömeg) is lehet választani. Az utóbbi a kaliforniai vásárlók számára jó hír, ott ugyanis a zajkibocsátási előírásokra hivatkozva nem kapható a kézi váltós Porsche 911 GT3 Touring, csak az automata.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.