A gyors visszatérítés bevezetésével tovább bővülnek az eMAG-on elérhető fizetéssel kapcsolatos szolgáltatások, ezzel pedig még jobb ügyfélélményt biztosítanak vásárlóik számára. Az új fejlesztésnek köszönhetően abban az esetben, ha a vásárlást mentett kártyás fizetéssel rendeztük, de később valamilyen okból meggondoltuk magunkat vagy visszaküldjük a terméket, annak ára a befogadástól számított 30 percen belül újra a kártyánkon lesz. A szolgáltatás technológiai hátterét a Mastercard Send biztosítja, amely világszerte számos népszerű pénzküldési szolgáltatás mögött megtalálható.
Nagy öröm számunkra, hogy az eMAG-ban egy olyan partnerre találtunk, akikkel évek óta hasonló, innovatív fejlesztéseken dolgozhatunk és immáron stratégiai együttműködésről beszélhetünk. A gyors visszatérítés olyan megoldás, amely komoly lökést és versenyelőnyt adhat egy webshop számára
– mondta az új szolgáltatások kapcsán Szetnics László, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
Az eMAG-nál fontos számunkra, hogy ügyfeleink számára időt megtakarító, új megoldásokat vezessünk be. Mivel az eMAG-nál az utóbbi egy évben jelentősen megnőtt a személyes felpróbálást igénylő termékek, így ruhaneműk, lábbelik forgalma, ebből adódóan a korábbinál többen küldenek vissza például nem megfelelő méretűnek bizonyult termékeket. A gyors visszatérítés bevezetése tovább segíthet bennünket abban, hogy újabb termékcsoportokat tegyünk népszerűvé az online vásárlók körében is
– mondta Sain Adrienn, az eMAG pénzügyi szolgáltatásokért felelős képviselője.
A Mastercard Send technológia új, innovatív pénzügyi szolgáltatások piaci bevezetése előtt nyitotta meg az utat. Segítségével Magyarországon is hatékonyabbá, kényelmesebbé vált a kereskedőtől a kártyabirtokos felé történő azonnali pénzáramlás. Segítségével a gyors visszatérítés mellett olyan, korábban nehézkes folyamatok egyszerűsíthetők, mint például a biztosítói kifizetések közvetlenül a biztosított kártyájára, vagy a korábban rendszeresen készpénzben visszaadott betétdíjak és letétek kártyára történő visszaküldése. Ide tartozhatnak továbbá a lojalitásprogramok pénzküldései, a szabadúszó munka bérkifizetése, vagy akár a boltban történő készpénzbefizetés is a vásárló bankszámlájára.
A magas ügyfélélmény egyre fontosabb a fogyasztók számára, ez derült ki a Mastercard által támogatott Fizetési Élmény Riportból is. A tanulmányból megtudhatjuk, hogy 10 vásárlóból már 9 hagyott félbe fizetést a célegyenesben, vagyis amikor a termék már a kosarában volt, de azt is, hogy nincs olyan élethelyzet, amikor ne vásárolnánk: az ágyban, biciklizés közben de a wc-n ülve is a webshopokon lógunk. Éppen ezért kritikus, hogy az okostelefonon is zökkenőmentes legyen a vásárlás teljes folyamata, a belépéstől egészen a fizetésig. Az eMAG-on elérhető új megoldás ennek irányába tesz újabb fontos lépést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.