BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Napokig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei

A szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint a Vodafone-nál.

Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el – közölte a cég. 

Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint. 

A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem.

Fotó: Shutterstock

Közölték: ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.

Mint írták, 

az előfizetéseiken az ügyfelek ebben az időszakban nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. 

Az esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, sms-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek - közölték.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.