Ez idő alatt bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállást végeztek a szolgáltató szakemberei. Az új ügyfélkiszolgáló rendszer használatához az ügyfeleknek csak annyit kell tenniük, hogy a digitális azonosítójukkal újra belépnek fiókjaikba a szolgáltató weboldalán és a MyVodafone applikációban – válaszolta a VG kérdésére a Vodafone Magyarország.
A tervezett átállás július 24-től 28-ig tartott volna, de a VG információi szerint voltak olyan területek, ahol még napokkal később sem működött tökéletesen a rendszer. A mobilapplikációs MyVodafone alkalmazás például egészen augusztus 3-ig elérhetetlen volt, de lapunk úgy tudja, hogy bizonyos funkciók – például a mobillottó és a mobilparkolás – is akadozott még a héten, és voltak kisebb kihagyások a szolgáltatásokban.
Úgy tudjuk, a MyVodafone alkalmazást több százezren használják ügyintézésre, nekik ez idő alatt a szolgáltató weboldalát ajánlották erre a célra. Sokan próbáltak telefonon keresztül is ügyeket intézni, de ennek leterheltsége még mindig nagy, átlagon felüli. A probléma miatt akadhatott ügyfél, aki nem tudta időben befizetni a számláit, de a szolgáltató gondolt erre: moratóriumot vezetett be a héten lejáró számlafizetési határidőkre.
Akinek ezekben a napokban jár le a számlafizetési kötelezettsége, és a befizetést technikai okokból nem tudta határidőre megoldani, annak a késedelmes fizetés miatt nem számítanak majd fel késedelmi díjat – hangsúlyozta a VG-nek Suba János, a Vodafone Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója.
A Vodafone egyébként kompenzálta is ügyfeleit a kényelmetlenségért – péntek éjfélig felhasználhatóan – minden előfizető adatkeretét díjmentesen megnövelte 5 gigabyte-tal, annak érdekében, hogy zökkenőmentesen mobilnetezhessenek belföldön és külföldön egyaránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.