A magyarok újra több időt töltenek úton, és az iskolába, illetve az irodába menet készek visszatérni a korlátozások előtti szokásaikhoz – áll a Shell közleményében. Az olajvállalat által az európai vásárlók körében végzett kutatás szerint a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek a Shell állomásokon megállnak.
Az NMS kutatóintézet felmérése alapján a több, mint háromórányi autóutak során a magyarok többsége rendszeresen megáll egy rövid pihenőre, általában töltőállomásokon – a vásárlók kétharmada itt fogyasztja el a kávéját. Rossz hírünk van azoknak, akik nem elsősorban kávézni járnak a kutakra:
ahogyan azt korábban megírtuk, a benzin és a gázolaj literenkénti átlagára is bruttó 9-9 forinttal kerül majd többe péntektől.
A fogyasztási trendek egyébként azt mutatják, hogy Magyarországon is egyre többen utaznak, márciusban például a válaszadók közel 40 százaléka belföldi, 20 százaléka külföldi utat tervezett – egy évvel korábban még a megkérdezettek 40 százaléka kevesebbet kívánt költeni az utazásra.
A Shell magyarországi töltőállomásain a kávéértékesítés volumene újra közel hasonló szinten van, mint 2020 elején
– árulta el Zákány Matild, a Shell Hungary Shop Üzletágának vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.