A Ryanair öt napon belül visszafizeti a törölt járatokra szóló jegyek árát a cég csütörtöki bejelentése szerint.
A legnagyobb európai diszkont-légitársaságot sok kritika érte a járványvédelmi lezárások során történt járattörlések miatt benyújtott kártérítési követelések kezelésével kapcsolatban.
A légicég csütörtökön bejelentette, új online felületet hozott létre a visszatérítési igények kezelésére.
A törölt járatokra szóló jegyek árait eszerint 24 órán belül egy digitális pénztárcában könyvelik el az ügyfél nevére, amit azonnal fel tud használni új foglalásokra, vagy kérheti a visszatérítését, amit öt napon belül teljesít is a társaság.
A brit versenyfelügyelet az ügyfelek panaszai alapján júniusban eljárást indított a Ryanair ellen annak kikényszerítésére, hogy a törölt járatokra befizetett jegyek árát vissza is lehessen kérni, ne csak újabb foglalásokra felhasználni. Októberben azonban megszüntette az eljárást, miután a Ryanair közölte, minden egyes ilyen kérelmet felülvizsgált, és ahol jogosnak találta a követelést, ott vissza is fizette.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.