Technikai hiba miatt egyes korábbi tranzakciókat csak később számolt el az OTP Bank rendszere, volt, akinek karácsony előtt könyveltek egy több tízezres augusztusi bevásárlást – írja a Telex.hu.
A portál egyik olvasója decemberben vette észre, hogy levontak 41 ezer forintot a számlájáról, amiről a bank call centerét megkeresve is tájékoztatták:
nem egyedi esetről van szó, hanem egy rendszer hibáról van szó.
Kiderült, egy augusztusi Tescóban történő vásárlás összegét nem vonták le a számlájáról, csak négy hónappal később, decemberben. Nyáron volt elegendő egyenlege, a boltban sem támadt problémája, fel se tűnt neki, hogy nem vonták le akkor a pénzt. Az ügyfél nem kifogásolta, hogy levonták az összeget, de azt igen, hogy éppen a karácsonyi bevásárlások idején történt a levonás, és nem kapott előzetes jelzést.
A decemberi levonás után egyébként kapott egy sms-t az OTP-től, melyben technikai hibára hivatkoztak, és elnézést kértek tőle - írja a portál, amely megkereste a bankot is, ahol elismerték a hibát, de jelezték, hogy minden levonás csak egyszeri.
Technikai hiba miatt egyes korábbi tranzakciókat csak később számolta el az egyik rendszerünk. Az érintett ügyfeleket tájékoztattuk a hibáról és elnézést kértünk érte
– válaszolták a portál megkeresésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.