A mesterséges intelligencia kiugró fejlődésének köszönhetően egyre felkészültebbek, kedvesebbek és segítőkészebbek lesznek az ügyfélszolgálati chatbotok
– írja az Axios.
A technológia nagy előrelépés a vállalatoknak, akiknek kevesebb erőforrást és időt kell fordítaniuk a kérdések megválaszolására, a felhasználók pedig gyorsabban végeznek, ha hatékony válaszokat kapnak.
A robotok emberi tulajdonságokat is felvesznek, például empátiát tanúsítanak,
ez a szöveges és szóbeli kommunikáción is érződni fog. Nanci, a GM Financial; Sydney, az Anthem egészségbiztosító és Erica, a Bank of America online segítője például már ilyen.
A chatbotok udvarias, de határozott párbeszédet folytatnak le, sőt az is a feladatuk lesz, hogy kitalálják az ügyfél kívánságát, vagy hogy hol akadhatott el. Például:
Úgy tűnik, hogy be kell fizetnie az automatába és megtalálni az ATM-et. Így van?
Az Apple Sirije és az Amazon Alexája az egész világhálón is tud keresni, ha annyira komplex kérdést kap.
Minél több adatot és variációt táplálnak beléjük, annál relevánsabb válaszokat tudnak adni.
A Juji szoftvere még arra is figyel, hogy a felhasználó extrovertált vagy introvertált személyiségtípus-e, és ehhez igazítja a válaszadást.
Bizonyos robotok még viccet is tudnak mesélni, ha úgy érzik, hogy ezzel jobb kedvre deríthetik vagy megnyugtathatják a feszült vagy tanácstalan ügyfelet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.