Amazon Style néven nyílt meg az Amazon első fizikailag megközelíthető divatüzlete Los Angelesben
– írja a Fast Company portál. Amazon Go és Amazon Fresh néven már vannak más boltjaik is, amelyek elsősorban az élelmiszerekre koncentráltak, azonban ez az első, amely a divatra fókuszál.
A harmincezer négyzetméteres helyiségben algoritmusok ajánlgatják a ruhákat és a kiegészítőket a vásárlóknak, miközben a hagyományos boltok hangulatát is visszaadják, amely a pandémia óta már nagyon hiányzott az embereknek.
Ha nézelődés közben megtetszik valami, akkor egy QR-kóddal lehet beolvasni a telefonon keresztül a cikkszámot, és már a próbafülkében vár, amit fel szeretnénk próbálni.
A fülkékben megjelenik egy másik, sokak által áhított technológia, még pedig, hogy
érintőképernyőn keresztül lehet válogatni a többi alternatíva, a színek és a méretek között, és ha nincs kísérő, próba közben is lehet lehet darabokat berendelni.
Ezek a lehetőségek rengeteg fölösleges kört spórolnak meg.
A hatalmas helynek köszönhetően a fülkékben nem kell összehúznia magát az embernek, és nem gyűrűdnek a termékek sem, hanem komplett gardróbok állnak rendelkezésre. A modern technológia ellenére a boltok nem önkiszolgálóként működnek, hanem alkalmazottak is dolgoznak az üzletben. A vásárlók kényelmét szolgálja egy másik opció is,
az Amazon honlapján kiválasztott termékeket a fizikai üzletbe szállítják, hogy megvétel előtt fel lehessen őket próbálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.