„Egy álom ihlette italt szerettünk volna létrehozni, amely felismerhetően Coca-Cola, de olyan további jegyekkel rendelkezik, amelyek életre keltik az álmok játékosságát és fényességét”
– közölte a cég szóvivője.
A CNN cikke szerint a Dreamworld limitált kiadású itala része a Coca-Cola Creations nevű új innovációs platformjának. Az új stratégia szerint olyan kreatív ízeket dolgoznak ki, amelyeket csak korlátozott ideig forgalmaznak.
A cél ezekkel az, hogy a vásárlóknak meghagyják a felfedezés örömét abban a tekintetben, hogy megfejtsék, milyen íze is van az üdítőjüknek.
Az üdítőóriás néhány éve úgy döntött, hogy felmondja portfóliójának a felét, és elenged néhány elavultnak számító terméket, például a Tabot. Azóta a cég kifejezetten a fő terméke, a Coke a népszerűsítésére koncentrál.
A VG megírta korábban, hogy az üdítőital-gyártó bejelentette kínálatának egy másik limitált tagját, a Coca-Cola Zero Sugar Byte-ot. A furcsán hangzó név még annál is meglepőbb ízesítéssel társul.
A Dreamworld dobozokhoz és palackokhoz QR-kódok tartoznak, amelyek hozzáférést engednek egy virtuális, kiterjesztett valóságú zenei élményhez,
ahol az emberek egy DJ-avatar zenéjét hallgathatják és játszhatnak. Az ügyfelek digitális Dreamworld-ihlette ruhákat is beszerezhetnek avatarjaik számára online viselésre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.