A Rossmann Magyarország már a katamódosítást megelőzően is saját munkavállalóiként, „klasszikus” munkaviszonyban foglalkoztatta futárjait. Az augusztus 31-től érvénybe lépő módosítás sok vállalatnak okozott fejtörést, hogy milyen formában folytassa együttműködését a korábban katás partnereivel, a drogériahálózat azonban a kezdetektől klasszikus munkaviszonyban foglalkoztatta autós kiszállítást végző kollégáit.
Jelenleg 16 alkalmazott futárral áll klasszikus munkaviszonyban a Rossmann, akik Budapestet és 45 agglomerációs települést fednek le, és akár 5 órán belül kiszállítják a rendelt árucikkeket.
Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója elárulta, hogy a 16 futárt rendes munkaviszonyban foglalkoztatják, és az alapbérükön felül minden olyan juttatásban részesülnek, amelyekben a logisztikán dolgozó munkatársak is.
A kiszállítás minősége rendkívül fontos a drogérialáncnak,
ezért is részesülnek juttatásban azok a kollégáik, akik a kiszállítás színvonaláért felelősek. Budapesten és az agglomerációban akár 5 órán belül házhoz viszik a rendelést, ráadásul egyórás időablakokat lehet foglalni, így a vevők könnyebben beilleszthetik vásárlásaikat a napi teendők közé. Az ügyvezető hangsúlyozta, nagy hangsúlyt fektetnek a minőségi kiszolgálásra, amelynek része, hogy csak a kijelölt és lefoglalt idősávban érkeznek a kollégáik.
Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ezt a szolgáltatásunkat minél magasabb szintre fejlesszük, ehhez pedig igyekszünk a tőlünk telhető legnagyobb támogatást megadni kollégáinknak. A vállalati flotta erre a célra kijelölt gépjárműveivel intézik a házhoz szállítást és megkapnak minden egyéb eszközt, valamint juttatást, amelyet a logisztikán dolgozó munkatársak is
– folytatta Németh Kornél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.