BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hamburgerháborút hozhat az idei Halloween

Piaci hírek szerint a Burger King és a McDonald’s is alkalomhoz illő gyorséttermi különlegességekkel próbálja megszólítani a vendégeket az év legijesztőbb amerikai ünnepéhez kapcsolódóan.

Igazi különlegességgel készül az idei Halloweenre a Burger King. Az amerikai gyorsétteremlánc a tervek szerint a Whopper névre hallgató termékét tervezi átalakítani – számolt be róla a New York Post.

halloween, burger king, black burger
Fotó: Vincent Grimmly, YouTube

A Ghost Pepper Whopper a tervek szerint már október 10-től megjelenik az étlapokon a kiválasztott tengerentúli éttermekben, majd október 13-ig az Egyesült Államok összes Burger Kingjében kapható lesz – osztotta meg a hírt Instagram-posztjában az exkluzív gyorséttermi híreket elsőkézből megosztó influenszer, Markie Devo.

A hamburger narancssárga színű zsemléből készül, amelybe fűszeres queso, ropogós jalapeno, bacon, „szellempaprika”, sajt és Whopper mártás került.

A portál kiemelte, hogy nem a mostani lesz az első alkalom, hogy a floridai székhelyű lánc megpróbál extraprofitot realizálni halloweeni témájú hamburgerrel. 2015-ben a Burger King fekete zsemlével, 2018-ban pedig zöld zsemlével árusította a Nightmare King Whoppert, amely a koncepció szerint a rémálmokat jelképezi.

A Burger King évek óta előszeretettel alkalmazza a limitált kiadású menüket az egyik legnépszerűbb terméke, a Whopper esetében. 

A halloweeni különlegesség nem marad válasz nélkül a legnagyobb rivális, a McDonald’s részéről sem. Szintén Devo értesülései alapján a márka Halloween Pails néven alkalomhoz illő vödrökkel csábítja a potenciális vevőket. Az akciós kiszerelések az Egyesült Államokban a McPunk’n, a McBoo és McGoblin nevet kapták, és a hírek szerint október 18-tól lehet majd megvásárolni őket.

Egyelőre sem Burger King, sem a McDonald’s nem kommentálta a New York Post értesülését.

A McDonald’s mellett már a KFC-nek és a Burger Kingnek is egyre többe kerülnek az elviteles vásárlások

A Burger King szerint az extra csomagolóanyagok költsége és a csomagolást végző munkaerő pluszideje miatt drágábbak az elviteles ételek, mint a helyben fogyasztottak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.