BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kortárs divatmárkák élmezőnyébe került a magyar Aeron

Rangos nemzetközi elismerésben részesült a magyar divatmárka. A mérvadónak számító Vogue napjaink 20 legfontosabb kortárs márkája közé választotta az Aeront.

A Vogue 20 olyan kortárs divatmárkát sorakoztatott fel összeállításában, amelyeket feltétlenül ismerni, termékeiket pedig viselni kell. A mérvadó válogatásban ott van az Aeron, a különleges tervezési és gyártási megoldásokkal előállított kötöttáruiról, bőrdarabjairól ismert budapesti márka, mely a hagyományos dizájnt és a kézi előállítás előnyeit ötvözi a legújabb fenntarthatósági és hulladékcsökkentési gyakorlatokkal – számolt be az Origo.

A model presents a creation by Hungarian designer ÁERON during Budapest Central European Fashion Week AW19/20 2019 on March 30, 2019 at Várkert Bazár in Budapest, Hungary. Aeron
Aeron
Fotó: Robert Szaniszlo / AFP

A portál beszámolt róla, hogy a Nanushka sikerei után újabb magyar divatmárkára figyelt fel a nemzetközi divatszakma. A Vouge szaklap megkerülhetetlen kortárs márkái között megjelenő Aeron célja, hogy munkáival a hagyományos, magas értéket képviselő, egyedi, lényegében kézműves technológiákat vegyítse a modern tervezési technológiákkal, a modern nők igényeinek kiszolgálására. A rangos összeállításban az Aeron olyan ismert márkák társaságában szerepel, mint például a LVIR, a Loulou Studio vagy a Toteme, amelyek arról híresek, hogy a stílustudatos női vásárlókat szólítják meg különleges ruházati termékeikkel.

A budapesti székhelyű céget Áron Eszter alapította, kínálatában meghatározók a kötöttárutermékek, amelyek kategóriájukban kimagasló minőséget képviselnek. A vállalkozás koncepciójában az állandó fejlődést helyezi előtérbe a radikális, hirtelen változások helyett, vagyis az újdonságok egyszerre lesznek újszerűek és ismerősek azoknak, akik ismerik az Aeron korábbi munkásságát.

Magyar divatvezér a VG-nek: már több luxusmárkát idevonzottunk

Magyarországnak nagy versenyelőnyt jelenthet a divatiparban a gazdag múltra visszatekintő gyártói bázisa és szakembergárdája. Emellett rendelkezésre áll a know-how és a technikai háttér is ahhoz, hogy kiszolgáljuk a teljes iparágat – mondta a VG-nek adott villáminterjúban Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója a jövő heti – jubileumi – 10. Budapest Central European Fashion Week alkalmából.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.