A Penny-Market Kft. átlagosan 17 százalékkal emeli munkavállalóinak bérét április 1-jei hatállyal – közölte a kiskereskedelmi áruházlánc hétfőn.
A béren kívül a cég dolgozói kapnak cafetéria-juttatást SZÉP-kártyán, teljesítményprémiumot és 86 százalékos hozzájárulást a helyi közösségi közlekedési bérletek árához. A saját gépjárművel munkába járóknak kompenzációként a cég a hatályos kormányrendeletnek megfelelően, kilométerenként 30 forintot fizet – ismertették.
A bérkorrekcióra 3,6 milliárd forintot fordít a cég
– mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
A Penny-Market idei legfontosabb célja, hogy befejezze a 2020 végén elkezdett üzlethelyiség-korszerűsítést, amelyre eddig 87 millió eurót (mintegy 33 milliárd forint) költöttek, 2023-ban pedig további 35 millió eurót fordítanak. A vállalat 228 magyarországi egységéből eddig 223 üzlet újult meg – tette hozzá.
A vállalat 2022-ben az előzetes becslés szerint 400 milliárd forint éves nettó árbevételt ért el – válaszolta a kommunikációs vezető az MTI kérdésére. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint 2021-ben 4452 dolgozót foglalkoztató vállalat nettó árbevétele 321,577 milliárd forint volt, 4,374 milliárd forint adózott eredmény mellett.
A Penny-Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc 228 üzletet, három logisztikai központot üzemeltet és csaknem ötezer dolgozót foglalkoztat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.